Trénink na dunách

Stálý laminární vítr – to je to co chcete…

Umět zvládnou padák ještě na zemi, to patří k dobrému vybavení každého pilota. Umět si v silnějším větru poradit s křížovým startem, zvládnout obejít jiné padáky ležící na startovišti, nechat se v silnějším větru vytáhnout nahoru na kopec, popoběhnout si s padákem do strany – to všechno je zábava, trénink a hlavně dovednost, která se vám bude určitě hodit.

Termíny a rezervace

V tuto chvíli nejsou k dispozici žádné nadcházející kalendar-akci.

Podmínky účasti:
– platná pilotní licence, min. PL-A.

Fyzická náročnost:
– střední.

Doporučený nálet pilota:
– nálet jakýkoliv,
– trénink je vhodný jak pro absolventy Základních kurzů, tak pro pokročilé piloty,
– tento trénink je povinný pro zájemce o tandemovou licenci (PL-T) podle naší výukové metodiky.

Cíle tréninku:
Cíle jsou různé podle různě zkušených pilotů. Ale jako základní cíl pro běžné piloty je především zvládnutí alespoň jedné z technik křižových startů (čelem k padáku), a také udržení padáku nad hlavou před vlastním startem. Na budoucí tandemové piloty a instruktory však klademe daleko větší požadavky – chůze s padákem do všech směrů a zvládnutí kitování v silnějším větru.

Doba tréninku: 4 hodiny

Termín tréninku:
Tento trénink provádíme buďto v lokalitách s písečnými dunami a stálým větrem v předem daných termínech nebo u nás v Beskydech v závislosti na povětrnostních podmínkách. Zapište se tedy na trénink v Beskydech a my budeme stále kontrolovat směry a sílu větru a včas vás budeme informovat o konrétním možném termínu formou SMS. Pokud budete mít čas a přijedete, budeme s námi trénovat. Pokud v udaný termín nebudete mít časový prostor, můžete na naši SMS zareagovat příště. Nic se neděje, záleží jenom na vás – my jsme na loučkách prakticky stále.

Praktická výuka:
– trénink několika různých technik křižových startů (čelem k padáku),
– pohyb pilota s padákem nad hlavou do všech směrů,
– kitování s padákem a změna směru kitování.

Teoretická výuka:
– aerodynamika,
– popis všech druhů křižových startů, jejich výhody, zápory a vhodná užití.

Kde:
– Beskydy,
– Fuerteventura, Kanárské ostrovy,
– Duna du Pyla, Francie.

Zajištění instruktory:
– instruktor pozemního tréninku..

Cena: 600 Kč/den (tuto cenu platíte v kanceláři formou zálohy, částka je vám odečtena až při příjezdu na trénink),
– našim absolventi mají 10% slevu.

Cena obsahuje:
– práci instruktora,
– zapůjčení radiostanic,
– technický servis při jakýchkoliv opravách či seřizovýní vybavení.

Můžeme vám zapůjčit:
– stany a spacáky Hannah,
– padák vyšší střední třídy,
– vária a GPS přístroje (viz SKYTEST).

Pomůžeme vám zajistit:
– ubytování a stravování.
– případnou společnou dopravu El busem nebo letadlem.

Doprava do místa tréninku:
– společná nebo vlastní (podle destinace).

Absolventský program

Typy kruzů rozdělené do 5ti základních výkonnostních kategorií mají zásadní vliv na sjednocení pilotní výkonnosti účastníků a následný nejefektivnější progres vaší výuky. A čím více umíte, tím méně platíte – to je fér, ne?

Máte dotaz?

Zrovna někde lítáme, ale pokud nám chcete zanechat vzkaz, napište nám! :)

0

Začněte psát a klikněte Enter