Pro koho je nabídka určena?
- pro nové piloty, které zajímá osobní rozvoj spojený s týmovou prací,
- pro každého, kdo chce mít hrazené náklady na cestu a pobyt v Itálii výměnou za předem dohodnutý objem práce v níže definovaných rolích.
Na našich beskydských základních kurzech jsme už nové tréninkové postupy zavedli a přirozeně tak pokračujeme v upevnění nové osy paraglidingového výcviku i v dalších navazujících kurzech. A na to navazují také požadavky na nové role nových asistentů. Které to jsou?
Kameraman
Pro záznam tréninku nad vodou používáme kameru 4K profesionální kameru. Její obsluha není složitá. Co je daleko zajímavější – to je možnost a také částečná potřeba spolupráce s navigujícím instruktorem přímo při tréninku.
Z kameramana se tak postupně stává asistent navigujícího instruktora, protože na přiblíženém obraze jde ve větších výškách vidět často důležitý detail lépe, než pouhým okem. A včas podaná informace může velmi pomoci při přesnější navigaci.
Při sledování a natáčení tréninkových cvičení se navíc kameraman velmi rychle učí číst reakce a chování různých padáků v různých letových režimech – což je zajímavá schopnost pro začínající, nové i stávající instruktory.
Pracovní vytíženost: 4 dny během 5ti denního tréninku, většinou v časech 7:00 – 13:00 a 18:00-20:00, zbytek osobní volno.
Záchranář
Máme záchranný člun s 10k motorem a ten pro jeho obsluhu znamená možnost jízdy ve skluzu a rychlého zásahu při vyprošťováni pilota z vody.
Od Záchranáře se očekává vysoká pozornost v průběhu tréninku, rozhodnost, znalost pravidel první pomoci, fyzická zdatnost pro vytahování pilota i PG vybavení z vodní hladiny a průběžná starost o záchrannou techniku včetně péče o loď a motor.
Pracovní vytíženost: 4 dny během 5ti denního tréninku, většinou v časech 7:00 – 13:00 a 18:00-20:00, zbytek osobní volno.
Vývozář
Od roku 2024 jsme znova začali vyvážet piloty na startoviště – v případě Lago di Idra v podvozku zesíleným sedmimístným Land Roverem Discovery s automatickou převodovkou.
Řídit ho vyžaduje průměrné řidičské schopnosti. Vývozář má na starosti nejen řízení, ale také organizaci pilotů na vývozy. Ta spočívá v krátké instruktáži pilotů a průběžném informování o časech dalších vývozů.
Pracovní vytíženost: 4 dny během 5ti denního tréninku, většinou v časech 7:00 – 13:00 a 18:00-20:00, zbytek osobní volno.
VR trenér
Připravujeme novou podporu tréninkového programu ve VR a ta si žádá kompetentní trenéry zaměřené na trénink ve Virtuální Realitě.
Od VR trenéra se očekává lehce nadprůměrná schopnost práce s PC, důslednost při tréninkové přípravě a schopnost podání zpětné vazby navigujícímu instruktorovi pro trénink v reálném prostředí.
Pracovní vytíženost: nejprve 2 dny ze sedmi dní Základního výcviku a po zaškolení 2 dny během 5ti denního tréninku nad vodou, mimo trénink v reálném prostředí.
Součástí této nabídky je samozřejmě zaškolení a průběžné doškolováni každého nového člena týmu. Jestli tě to zajímá, výplň a odešli přihláškový formulář a brzy se ozveme.
Díky za zájem a reakce
Dalibor Carbol