Ulétnout s JANIS…

Tuhle šanci každý nemá, ani tento náš nový výkonnostní model EN-D není pro každého. Ale ten pocit letu s ostrým, výkonným a perfektně vyztuženým modelem, to řízení, které reaguje na sebemenší pohyb pilota, to je návykové stejně, jako všechny ty záležitosti, kterých bylo v Klubu 27 takový dostatek.

79 900 81 900 Výběr možností

FAQ

Jaké jsou nároky na pilota, když chce létat JANIS?

JANIS rozhodně nebyla projektována jako ten nejštíhlejší kluzák, který se ještě do certifikace EN-D vejde. Naopak, cílem bylo vytvořit kluzák, který bude skutečně výkonným, obratným, ale hlavně spolehlivým partnerem pro závodní a výkonnostní piloty. Proto ho můžeme vřele doporučit vám, kdo máte dlouholetou zkušenost s padáky kategorie EN-C nebo EN-D a chcete svůj starší model obměnit za něco nového, moderního a skutečně výkonného. Pokud hledáte padák, od kterého očekáváte výrazné sportovní chování, a se kterým se budete moci svižně prokousávat na zajímavých dlouhých tratích, tak JANIS je šitá vám na míru.

Jakou velikost JANIS bych si měl vybrat?

Profily a celkové nastavení použité v konstrukci JANIS vyžadují větší plošné zatížení, než je u padáků nižších kategorií běžné. Proto si vybírejte skutečně podle doporučené váhy uvedené v tabulce. Nezapomeňte, že vzletová hmotnost se počítá z váhy pilota spolu s s váhou kompletního vybavení, se kterým poletíme. No a samozřejmě doporučujeme zatížení spíše v horní části váhového rozmezí, to si pak můžete naplno užít sportovního pocitu s touhle mašinou na dlouhé trati.

Kde a kdy si mohu JANIS vyzkoušet?

JANIS ve velikosti M, tedy pro váhové rozpětí 80-100kg (váha pilota a kompletního vybavení), je po dohodě připravena v naší kanceláři El Speedo ve Frýdku-Místku. Pro zapůjčení vyžadujeme 2 roky licenci Sportovní pilot a minimálně 150 hodin náletu na kategorii EN-C nebo EN-D.

Pro domluvu o volném termínu volejte +420 603 311 661 – Dalibor Carbol.

Air Scoop v náběžné hraně

Nový způsob vyztužení náběžné hrany nylonovými pruty technologií Air Scoop výrazně pomáhá udržet náběžnou hranu JANIS bez zaklopení i v rychlém letu v turbulentních podmínkách.

Masivní vyztužení zadní části

Nylonové pruty ve zadní části skvěle vyztužují JANIS  a vytvářejí její neskutečně kompaktní a vyspělé sportovní reakce.

Mini žebra v odtokové hraně

Díky technologii minižeber je odtokové hrana JANIS stále hladká a reakce na vaši pilotáž je tak skutečně okamžitá a přesná.

Odlehčená popruhová část

Pohodlné uchycení řídících šňůr, ložiskové kladky pro plynulý chod Speed systému chráněného neoprenovými krytkami, C-madla pro rychlou reakci při aktivní pilotáži a to vše na pevných, váhově odlehčených volných koncích JANIS.

Chráněné uchycení šňůr

Nejen chytře volené kombinace průměrů šňůr, která snižuje čelní odpor a zvyšuje stálost odladěné geometrie, ale také barevná rozdílnost pro rychlou orientaci při rychlém řešení a zvýšená ochrana proti mechanickému námaze ve všech spojích – to je  řešení, které při dlouhodobém létání s JANIS určitě oceníte.

Hladký chod řídící šňůry

Hladký a tichý chod řídící šňůry v místě uchycení k popruhové části výrazně napomáhá příjemnému splynutí s JANIS. Tak můžete přesněji a rychleji reagovat na reakce vrchlíku.

Pocity z letu s JANIS

Velmi rád jsme se letos na Jaro vrátil ke kategorii padáku se štíhlostí 7,0. Hned od prvního letu mi bylo jasné, že se našemu konstruktérovi Alexeji Rakovovi zase povedl parádní model.

S JANIS cítím překvapivě velkou jistotu a hlavně mně létání s ní náramně baví. Vyloženě mně to táhne se s JANIS pouštět dál a dál po trati. Vysoký výkon mi dopřeje dokluz do místa, kde očekávám další stoupání a vytočit slaboučký i ostrý stoupák, to je s JANIS skutečně zábavná činnost. Kdo čeká občasné nervózní projevy vrchlíku v ostřejším stoupání, bude velmi překvapen. JANIS se v termice řídí, jako modelářské letadlo. Má okamžitou reakci a perfektně zvolené vyztužení – to je radost s takovým padákem utahovat stoupák. A když pak musím na dalším rychlém přeskoku prolétnout přes nějakou turbulentnější oblast, Air Scoop technologie na náběžné hraně se stará o další vyztužení a eliminaci tendencí k její zaklopení.

Zvláště se sedačkou CHOGORI model 2017 se podařil odladit komplet, který má obrovský drajf, který pilota skutečně baví a příjemně překvapuje. Prostě to chcete…

Rozměry a technické informace

JANIS S M L
Plocha (m2) 21,5 23 24,5
Štíhlost  7,0 7,0  7,0
Rozpětí (m)
Počet komor
Minimální rychlost (km/h) 25  25 25
Maximální rychlost (km/h) 60 60 60
Váha padákového kluzáku (kg) 5,5
Celkové váhové zatížení (kg) 70-90 80-100 90-110
Certifikace EN-D
Cena  79900 Kč 80900 Kč  81900 Kč

Drogy, sex a rokenrol

Kolikrát už jste přemýšleli, do které doby byste chtěli nakouknout, kdybyste měli v kapse stroj času? Tak šedesátá léta, hippies, Woodstock – tam bych se na chvilku rád schoval. Vlastně bych potřeboval časový přesun na dobu určitou, protože si vůbec nejsem jistý, jestli bych po několika týdnech pobytu zvládl stisknout tlačítko “GO BACK”.

Myslím, že stejný problém měla Janis Joplin. Ona byla z jiné doby. Ale ten strojek musela ztratit na nějakém mejdanu. No a pak potlačila speed až na podlahu.

JANIS JOPLIN

A ještě něco navíc

Pevný cestovní batoh KEYLONG XC, rychlobal s ultralehlým batohem El Speedo RB i El Speedo SÍŤOVKA v ceně padáku.

El Speedo RB

SÍŤOVKA

KEYLONG XC

Hippie verze

Chcete padák třeba bez loga nebo s vlastními barvami? Použijte náš konfigurátor a dejte prostor svému pocitu.

Jen 2990 Kč k ceně padáku.

Nakupujte za ABSOLVENTSKÉ CENY

Všem absolventům našich tréninkových programů poskytujeme

slevu 10%.

Informujte se v El Speedo kanceláři na tel. +420 777 311 661

Máte dotaz?

Zrovna někde lítáme, ale pokud nám chcete zanechat vzkaz, napište nám! :)

0

Začněte psát a klikněte Enter