Chceš otestovat starý padák bez TK a zjistit, co by skutečně ještě vydržel?

Ahoj Piloti, 

už jste si možná všimli, že jsme spustili vývojový projekt zaměřený na to, jak na terénní auto o hmotnosti 2,5t s automatickou převodovkou a tažným zařízením připojit zkoušecí zařízení pro padákový kluzák s maximálním zatížením 1,5t, jak zvládnout certifikovanou trhovou zkoušku bez elektronického zápisu a jak zvládnout certifikovanou zátěžovou zkoušku se zápisem do grafu v reálném čase včetně obsluhy řízení padáku v průběhu zkoušky. 

Cílem je zajistit uživatelsky i cenově přístupný produkt pro testování nejen nových PK, ale také starých (už nepoužívaných PK) pro zjištění reálných slabin konstrukcí a výrobních technologií pro další vývoj a co možná nejvyšší životností budoucích PK. Tyto informace chceme veřejně sdílet s piloty a výrobci a vytvářet důležitou osvětu, aby se piloti sami uměli rozhodnout, která konstrukce, které materiály či která technologie výroby si vyžaduje větší pozornost vzhledem k servisu a životnosti PK. 

Jak nám můžete pomoci?

V krátké době budeme potřebovat vzorky starých PK, abychom mohli testovat vzniklé zařízení. A jestli máte doma nějaký starý PK, na kterém už vám nezáleží a možná byste se i rádi dozvěděli jak na tom tento konkrétní PK je, co by ještě skutečně vydržel a jestli vám příide smysluplné, že se to dozví i ostatní piloti, tak nám ho pošlete. Pokud to bude možné, tak k tomu přibalte i tabulku použitých materiálů, okopírovaný dokument z poslední TK, info o předpokládaném náletu, jestli a kdy byly vyměňovány šňůry, prostě cokoliv, co by mohlo mít vliv na životnost a bylo by dobré to pro ostatní uvést. My ho použijeme na testování a výsledky budeme postupně zveřejňovat. 

Věříme, že by piloti měli mít více informací o technických limitech užívaného PG vybavení. 

Díky za spolupráci a těším se na viděnou…

Dalibor

Zanechte komentář

Máte dotaz?

Zrovna někde lítáme, ale pokud nám chcete zanechat vzkaz, napište nám! :)

0

Začněte psát a klikněte Enter