MTB – horská kola

Délka: 8,5 km
Převýšení: 550 m

Bikeři vyjíždí z prostoru předávky na přistávací ploše u parkoviště, po asfaltu k začátku spodní části severní sjezdovky.

Pokračuje to prudkým stoupáním nahoru na spodní traverzovou cestu pod severní sjezdovkou. V této pasáži budou pravděpodobně všichni bikeři drsně tlačit kolo před sebou, leda že by si to někde s gravitací a třením dopředu domluvili. Každý, kdo stoupání k cestě vyjede, se může těšit na zajímavou prémii :-).

Bikeři dále pokračují doprava po šotolinové cestě ke studánce v Gutech. Odtut jedou dále nahoru po šotolinové cestě ke spodní stanici vleku V 700 (podél severní sjezdovky), před ní ale prudce zabočí doprava na lesní cestu (jantarová cesta po pravé straně sjezdovky), která je dovede až nahoru k Turistické chatě Javorový.

Po průjezdu kolem cílové brány se sjíždí po východní sjezdovce V300, kde budou připraveny nízké překážky. Při dolní stanici vleku se trať stáčí doprava na lesní spojnici s asfaltovou cestu vedoucí zpět k Turistické chatě Javorový a směrem k ní pokračuje nahoru. U cílové brány ho čeká běžec a padáčkář a společně zdolávají poslední metry závěrečné disciplíny.

Zkrácení trati či nedodržení těchto pravidel bude potrestáno diskvalifikací. Závodí se dle pravidel ČSC, soutěžního řádu MTB. Dle vlastního uvážení je pro závod povoleno funkční horské kolo s dvěma na sobě nezávislými brzdami. Závodník musí být vybaven bezpečnostní cyklistickou přilbou, kterou musí mít nasazenu na hlavě po celou dobu závodu.

Zanechte komentář

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.

Máte dotaz?

Zrovna někde lítáme, ale pokud nám chcete zanechat vzkaz, napište nám! :)