Tandemové létání na Skalce-Ondřejníku u Frýdlantu n. O.

Velmi oblíbený, jihozápadně orientovaný kopec s převýšením téměř 450 metrů a termicky velmi aktivním předpolím. Startoviště není tak prostorné, ale kvalitní termické podmínky vyvažují možnosti tohoto terénu. Přelety Beskyd běžně realizujeme také z tohoto místa.

Typy tandemových letů na tomto terénu:

Základní tandemový let (1490 Kč) ##TANDEM(TBESK)##
Termický tandemový let (1990 Kč) ##TANDEM(TTBES)##
Akrobatický tandemový let (2990 Kč) ##TANDEM(TAKRO)##
Přelet Beskyd (3490 Kč) ##TANDEM(TPBES)##

Vhodné letové podmínky:
– západní větry do 8 m/s,
– jihozápadní a jižní větry do 5 m/s.

Vývozy El Speedo čtyřkolkou:
Zvláště pro vývozy tandemů v předem domluvených termínech používáme sedmimístný Land Rover 4×4. Po dohodě s pilotem vás naložíme a vyvezeme přímo na startoviště. Jízda trvá cca 25 minut. Tento vývoz je v naší réžii. Tuto službu však vzhledem k vytíženosti nemůžeme vždy garantovat.

Přístup na startoviště pěšky:
Od zaparkovaného auta na start se dostanete po asfaltové cestě nahoru, která míjí hotel Horizont a končí u chaty Dřevař. Ješte před vjezdem na parkoviště před touto chatou (parkoviště jen pro ubytované!) se dáte doprava po lesní cestě přímo nahoru. Přes první vrstevnicovou cestu (asfaltová) budete pokračovat vzůro až na druhou vrstevnicovou cestu (šotolinová). Po této cestě se dáte vpravo asi 1500m na křižování s modrou turistickou značkou. Po modré značce pak vydáte doleva nahoru až na startovačku.

Místo setkání:
Po dohodě s pilotem se setkáte u hotelu Horizont a od něj pak půjdete pěšky nebo pojedete našim vývozem. Pokud půjdete sami po modré značce, setkáte se s naším pilotem až na startovišti.

Dostupnost autem:
Od FM přes Frýdlant a Čeladnou do Kunčic pod Ondřejníkem, kde je nejjednodušší projet je téměř celé a na křižovatce mezi  obchodem Hruška (žlutá samoobsluha) a hospodou Huťařství (nově opravena, tmavočervená omítka) zahnout vpravo do kopce, kolem školy a letního tábora až na křižovatku u bazénu. Tam odbočit vlevo a po cca 200m jste na místě. Zde zaparkujete auto, stojí zde i informační tabule Beskydského leteckého klubu.

Vlakem:
Dojeďte na nádraží Kunčice pod Ondřejníkem, pak pokračujte pěšky po modré značce až nahoru na vrchol.

Více informací ke kterémukoliv terénu se dozvíte telefonicky přímo u našich tandem pilotů, kteří v této oblasti působí.

Zanechte komentář

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.

Máte dotaz?

Zrovna někde lítáme, ale pokud nám chcete zanechat vzkaz, napište nám! :)