Pokud na některý typ tréninkového programu jako je třeba SIV někteří piloti nechtějí jít proto, že se toho jednoduše obávají, tak je něco špatně… V tréninkové metodě jejich předcházejícího výcviku nebo v metodě tréninku „obávaného“ SIV.
Doba se mění, konstrukce se mění, motivace k tréninku se mění. Je logické, že se proměňuje i náš přístup k tréninku. Proto jsme v El Speedu přišli s tréninkovým programem WINGOVER.
Máme za sebou dva šestidenní spojené termíny tréninku nad italským jezerem Idro. Poprvé jsem mohl osobně trénovat s naší novou SIV metodou WINGOVER. A jaké to je?
- Je to nové, jiný přístup k problému aktivní pilotáže,
- umožňuje to lepší individuální trénink každého pilota s různou úrovní dovedností,
- důkladně se věnujeme nastavení „útočných“ a „obranných“ zásahů do řízení,
- připravujeme každého pilota k bezpečnému osobnímu tréninku i po SIV kurzu,
- bylo vidět, jak se na dřívějších SIV kurzech preferovalo „silové“ řešení, před včasnými a správnými pilotními zásahy.
Skutečně moc bych chtěl SIV WINGOVER trénink doporučit i čerstvým absolventům Základního výcviku. Jestli vás trénink na Základním výcviku bavil, tak SIV WINGOVER je jeho přímým pokračováním.
Je to zábavné a intenzivní. Posune vás to k bezpečné pilotáži i ve složitějších podmínkách, připraví vás to na ostřejší termické létání, ukáže vám to, jak dál postupovat a jak se dál pilotně rozvíjet.
Co by vás mělo zajímat?
- Máme pro vás připraveno celkem 35 různých cvičení. Všechno dokumentujeme do našeho tréninkového systému PES (Pilot Education System), kde výsledky vidíte v reálném čase na vašem El Speedo účtě i s popisy provedených chyb.
- Program je šestidenní, běžně létáme 10-12 tréninkových letů nad zajištěnou vodní hladinou, garantujeme jich minimálně 8. Další dny pro dosažení počtu garantovaných letů máte bezplatně k dispozicích na dalších termínech.
- Máte možnost jeden tréninkový let zaměnit za tréninkový let s instruktorem na tandemu se zdvojeným řízením – a to je velmi zajímavá vychytávka, která vám pomůže překonat obtíže s některými tréninkovými cvičeními a taky si třeba vyzkoušet, jak snášíte přetížení 4G před vaší první vlastní spirálou.
- K tréninku máme připraveno také dalších 5 PG sedaček se záložními padáky pro případ, že byste záložní padák odhazovali a chtěli byste hned pokračovat v dalším tréninku, křídlo se vám pěkně dosuší už při přeletu nad hladinu a neztrácíte tak tréninkový den.
- Natáčíme vše na velkou 4K kameru, při následné analýze odhalíme i drobné detaily.
Udělejte si na to prostor, stojí to za to.
Dalibor











