
22 900 KčČtěte více

Lety ve vysokých horách jsou náročné na správnou volbu taktiky letu stejně jako na fyzickou připravenost pilota.
Při těchto několikahodinových fyzicky náročných přeletech pokládáme za velmi důležité přesné a efektivní vedení padáku tělem – tedy použití konstrukce sedačky s pevnou deskou. Propracovaná popruhová část pak umožňuje jednoduché změny náklonu desky podle potřeb pilota.
Na cestách za létáním jste většinou závislí jen sami na sobě a tak i vaše vybavení musí vydržet více, než běžné “ultra lehké” konstrukce. Potřebujete sedačku s dostatečně velkým úložným prostorem, která ale občas snese i tvrdší přistání a hrubší zacházení. A věřte mi, při paraglidingových dobrodružstvích i náročných expedicích více než “nejlehčí sedačku na trhu” oceníte promyšlené plně funkční konstrukce a pevnost materiálů – to, na co se můžete spolehnout.

| CHOGORI | S | M | L | XL |
|---|---|---|---|---|
| Výška závěsů (cm) | 39 | 40 | 41 | 42 |
| Šířka sedáku (cm) | 25/31 | 27/33 | 28/34 | 29/35 |
| Max. hmotnost pilota (kg) | 100 | 100 | 100 | 100 |
| Délka zad (cm) | 64 | 67 | 70 | 74 |
| Hloubka sedáku (cm) | 46 | 48 | 49 | 51 |
| Hmotnost CHOGORI XC (kg) | 3,4 | 3,6 | 3,8 | 4,0 |
| Hmotnost CHOGORI Light (kg) | 3,2 | 3,4 | 3,6 | 3,8 |
| Certifikace | Ano | Ano | Ano | Ano |
Sedačky CHOGORI vyrábíme ve velikostech S, M, L, XL. CHOGORI XC velikosti M váží 3,6 kg, CHOGORI Light pak pouhých 3,4 kg ve velikosti M (včetně chrániče, karabin, speed systému a kokonu). Tuto váhu jsme dosáhli kvalitní konstrukcí a použitím kvalitních materiálů.


| CHOGORI XC (model 2016) |
CHOGORI Light (model 2016) |
|
| Velikosti a váha | Velikosti a váha | |
| S (3,4 kg), M (3,6 kg), L (3,8 kg), XL (4 kg) | S (3,2 kg), M (3,4 kg), L (3,6 kg), XL (3,8 kg) | |
| Objem zadní kapsy | Objem zadní kapsy | |
| 26 litrů | 18 litrů | |
| Pevná deska | Pevná deska | |
| Ano | Ano | |
| EN certifikace | EN certifikace | |
| Ano | Ano | |
| Cena | Cena | |
| 19900 Kč | 19900 Kč |
Se sedačkami CHOGORI je standardně dodáván také 15 cm hrubý protektor, který chrání páteř a kostrč pilot při tvrdších přistáních.

Kontejner pro uložení tohoto chrániče jsme vyrobili tak, abychom mohli chránič jednoduše vytáhnout a místo něho vložit Spací pytel. Kontejner pak uzavřeme a tím jsme získali obstojnou náhradu za pěnový chránič a ušetřili jsme místo v nákladovém prostoru sedačky.
Tímto řešením ušetříte při vašich leteckých dobrodružstvích dalších 560 g hmotnosti chrániče.

Před chráničem páteře maji sedačky CHOGORI také kompresní popruhy, který umožnují pevné přichycení stanu.
Takto upevněné stan pod deskou může pomoci v tlumení nárazu při tvrdším přistání. Do těchto popruhů můžete uchytit také léhve s vodou. Takové umístění nemá žádný negativní vliv na vaše těžiště.


Obě verze CHOGORI jsme projektovali jako pohodlné lehké verze sedaček pro XC lety.
A samozřejmě jsme mysleli také na vaše vybavení, které při cestování a létání používáte.
Proto je verze CHOGORI Light vybavena zadní kapsou o objemu 18 litrů a verze CHOGORI XC nabící dokonce nadstandardních 26 litrů objemu.

Sedačky CHOGORI jsme připravili pro výkonnostní piloty a dobrodruhy, kteří chtějí od paraglidingové sedačky více, než je běžné. Nechte se inspirovat našimi zkušenostmi s létáním v nejvyšších horách světa a využijte jich ke zdolání svých vlastních cílů.


Pouhých 26 gramů, extrémně pevné a plně programovatelné – to je SKY BEAN – El Speedo series.
Na ramenních popruzích levé i pravé strany jsme připravili prostor pro tohoto skvělého pomocníka na termické létání.
Za krásných 1790 Kč si ho můžete pořídit, připnout na ramenní popruh FUERTY a vyrazit do termiky.


Stejně jako sedačkám CHOGORI, tak i k WANACE 2 je ideální batoh KEYLONG XC, který můžete sbalit do tvaru pultíku na přístroje. Ale pokud máte batoh, se kterým jste spokojeni a rádi byste měli přístroje za letu přehledně před sebou na zvlášním pultíku – můžete použít Cockpit CHOGORI.
K WANACE 2 Cockpit CHOGORI připevňuje na břišní popruh, dovnitř si můžete uložit fotoaparát nebo další drobnosti. Létání s Cockpitem je jednoduché a velmi praktické řešení, protože celý Cockpit i s přístroji si můžete po přistání lehce odepnout a uložit si ho do horní části batohu, kde se k němu jednoduše dostanete a kde méně pravděpodobně může dojít k jejich poškození.
Už jste si někdy všimli, že obal běžného spacáku není přizpůsobený pro transport v paraglidingovém batohu? Že kolem něho zůstává v PG batohu spousta prázdného místa. Že má tvar vhodný spíše pro horolezecký batoh? A dáváte si někdy spacák pod hlavu? Na letišti, v backpackerech, v hostelech, na přistávačce? A co říkáte na jeho tvar? Vyhovuje?
No tak pokud od toho chcete mít klid, zahoďte ten kulatý obal a dejte spacák do El Speedo síťovky. Kromě jeho přizpůsobivosti při balení do batohu a při odpočinku v horizontální poloze tím získáte i materiál pro vyplnění uzapínatelné kapsy chrániče páteře na El Speedo sedačkách CHOGORI a WANAKA. Takže váha dolů a více místa.
El Speedo síťovku dodáváme ke každé El Speedo sedačce CHOGORI a WANAKA.

Spacák jako chránič páteře

Transport a pohodlí pod hlavou

Obal na sedačku


Při klidném poletování nad krajinou i na náročných XC tratích v nejvyšších horách světa El Speedo padáky překvapují svým přátelským chováním a vysokým výkonem v termice i na dlouhých přeskocích. Jaké konstrukční prvky na El Speedo padácích používáme?
22 900 KčČtěte více
Všem absolventům našich tréninkových programů poskytujeme
Informujte se v El Speedo kanceláři na tel. +420 777 311 661