27 pilotů trénovalo použití záložního padáku (ZP) na trenažéru-lanovce.
Z nich:
5 pilotů viditelně nehodilo ZP dostatečně dynamicky a cíleně (spíš ho „upustili”).
7 pilotům se otevřel vnitřní kontejner ZP ještě před tím, než ho odhodili – měli krátkou rezervu popruhu a šňůr mezi postrojem a vnitřním kontejnerem ZP.
2 pilotům se po otevření vnitřního kontejneru vrchlík ZP výrazně pomaleji plnil vzduchem – byl tzv. slepený neboli hodně či příliš dlouho kompresovaný.
1 pilot nestihl najít a uchopit kliku – uvolňovač ZP, takže vůbec neudělal pokus o jeho použití. Měl druhý postroj, který málokdy používá.
2 piloti tahali za uvolňovač ZP v nevhodném směru a vytáhnout ZP z vnějšího kontejneru jim proto šlo ztěžka a déle to trvalo.
Všechny vrchlîky se dříve nebo později, případně při opakovaném pokusu, otevřely a naplnily vzduchem. Těžko předvídat, kolik času a pokusů v reálu dostaneme…