Tandemové létání na Prašivé u Raškovic

Popis:
Zajímavý západně orientovaný  letový terén s jednoduchou příjezdovou cestou a příjemnou restaurací a pěkným prostředím pro celou rodinu. Převýšením necelých 300 sice nepatří k těm nejvyšším v Beskydech, ale právě v situaci, kdy na jiných místech silný vítr znemožňuje létání, se na Prašivé se krásně létá. Při motorovém tandemování máte z tohoto místa Beskydy jako na dlani. Navíc krásné prostředí, dřevěná turistická chata s kvalitní domácí kuchyní a nově opravený dřevěný kostelík jen pár metrů od startoviště přímo vybízí k rodinnému výletu.

Typy tandemových letů na tomto terénu:

Základní tandemový let (1490 Kč) ##TANDEM(TBESP)##
Termický tandemový let (1990 Kč) ##TANDEM(TTBES)##

Vhodné letové podmínky:
– západní větry do 8 m/s,
– severozápadní, jihozápadní a jižní větry do 4 m/s,
– v případě Motorového tandemového letu na směru nezáleží, síla do 5 m/s.

Vývozy El Speedo čtyřkolkou:
Zvláště pro vývozy tandemů v předem domluvených termínech používáme sedmimístný Land Rover 4×4. Po dohodě s pilotem vás naložíme u restaurace Kohutka a vyvezeme přímo na startoviště. Jízda trvá cca 15 minut. Tento vývoz je v naší réžii. Tuto službu však vzhledem k vytíženosti nemůžeme vždy garantovat.

Přístup na startoviště pěšky:
Od Kamenitého se po červené značce dostanete přímo na vrchol Malé Prašivé. Od chaty Na Prašivé se vydejte kolem dřevěného kostelíku zadem do průchodu na startovačku.

Místo setkání:
Po dohodě s pilotem se setkáte u restaurace Kohutka odkud vás autem vyvezeme, nebo sami vyjedete autem až k chatě Na Prašivé a přijdete na startoviště, kde se s pilotem potkáte.

Dostupnost autem:
Z Frýdku Místku ve směru na Český Těšín, na prvním sjezdu cca 5 km za městem sjedete z dálnice doprava směrem na Nošovice. Přes Nošovice pojedete rovně do Vyšních Lhot, kde odbočíte vlevo – poutač „Restaurace Kohutka“ nemůžete minout. Po asi 2,5km odbočíte doprava – opět k restauraci Kohutka. Zaparkovat můžete ješte o cca 100m dřív, před areálem Kamenité, nebo přímo u restaurace (místní vyhlášená kuchyně po přistání příjde vhod).

Více informací ke kterémukoliv terénu se dozvíte telefonicky přímo u našich tandem pilotů, kteří v této oblasti působí.

Zanechte komentář

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.

Máte dotaz?

Zrovna někde lítáme, ale pokud nám chcete zanechat vzkaz, napište nám! :)